درمان زونا - An Overview

Wiki Article

● از زونا به عنوان هرپس زوستر نیز یاد می‌شود. این نوع عفونت ویروسی با بثورات پوستی قرمز مشخص می‌شود که می‌تواند باعث درد و سوزش شود.

لیستی از مراقبت‌های مهم و حیاتی

نوزادان و افرادی که دچار آبله مرغان فعال هستند و نیز بیمارانی که از ضعف سیستم ایمنی بدن رنج می‌برند، از جمله بیماران سرطانی، افرادی هستند که بیشترین خطر انتقال بیماری زونا در مورد آنها وجود دارد. در موارد نادری ممکن است بیماران مبتلا به زونا به خاطر جلوگیری از خطر انتقال آن به نوزادان و بیماران سرطانی، در بیمارستان بستری شوند.

پس از پاک شدن دلمه‌ها، برخی از افراد همچنان درد دارند. این حالت نورالژی پس از هرپس نامیده می‌شود.

صفحه اصلی داروهای ژنریک تک نسخه ای مشاوره دارویی مناقصات سازمان ها اخبار دارویی درباره ما مقالات درخواست همکاری بیماری زونا (ویروس واریسلا زوستر) چیست و چه علائمی دارد؟

○ التهاب مغز یا نخاع، مانند آنسفالیت یا مننژیت. این عوارض جدی و تهدید کننده زندگی هستند.

فقدان کمک‌های کافی، اردن و اکنون سایر کشورها از جمله آمریکا و بریتانیا را وادار کرده است که کمک‌های خود را از هوا بفرستند، شیوه‌ای که ناکارآمدترین راه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه است.

پس زونا چیست و چه می‌کند؟ زونا توسط ویروس واریسلا زوستر به وجود می‌آید، همان ویروسی که بیماری زونا زنان باعث آبله مرغان می‌شود. این بیماری کشنده نیست اما می تواند بسیار دردناک باشد. واکسن‌ها به کاهش خطر ابتلا به زونا کمک می‌کنند.

○ مصرف داروهایی که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کنند، مانند استروئیدها یا داروهایی که پس از پیوند عضو داده می‌شوند.

تخلف شرکت برق مازندران در ماجرای قطع درختان جنگل الیمالات

سورپرایز اشلی؛ با پیروزی بر هند شانس صعود تیم ملی فوتبال افغانستان در آسیا زنده شد

بیماری زونا به آبله مرغان بالغین شهرت دارد. این بیماری معمولا در افرادی رخ می ‌دهد كه سابقه این بیماری را در سال ‌های گذشته داشته اند و یا این كه ویروس زونا را به‌ صورت نهفته در خود جای داده‌اند كه عامل مولد آن شبیه ویروس آبله ‌مرغان است.

بلاگری؟طوری که میخوای دیده نشدی؟کلیک کن پیجتو میلیونی کن

● از قرار گرفتن در اطراف افراد در معرض خطر، مانند افرادی که باردار هستند یا سیستم ایمنی ضعیفی دارند، خودداری کنید.

Report this wiki page